مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:212023-01-03سياسي

جان فدا| شاکری: حاج قاسم سردار نیروهای مقاومت بدون مرز بود


نماینده مردم تهران در مجلس حاج قاسم سردار نیروهای مقاومت بدون مرز بود، گفت: بسیاری از جوانان کشورهای مختلف شهید سلیمانی را سردار آزادی بخش خودشان می دانستند و از او می خواستند که به کمک آنها بیاید.

- اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به سومین سالگرد شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز که بیش از سه سال است از شهادت حاج قاسم می گذرد، هر بار حضور معنوی شهید سلیمانی در بین قلوب مردم ایران، مردم منطقه و مردم کشورهای تحت ظلم، ستم و استکبار بیش از پیش می شود و جلوه گری آن شهید بزرگوار روز به روز درحال افزایش است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سردار نیروهای مقاومت بدون مرز بود، افزود: بسیاری از جوانان کشورهای مختلف شهید سلیمانی را سردار آزادی بخش خودشان می دانستند و از او می خواستند که به کمک آنها بیاید.

حاج قاسم مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و نژادی را هم در نوردیده بود و اعلام کرده بود که همانطور که مکتب اسلام گفته است، آزادی تمامی مردم تحت ظلم و ستم مورد نظر اوست.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: این باعث شده بود که حاج قاسم بتواند نیروهای مقاومت را از سراسر جهان حول محور آزادی بخشی و رهایی تجمیع کند و یک لشکری که مرز نمی شناسد و در سراسر دنیا حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| شاکری: حاج قاسم سردار نیروهای مقاومت بدون مرز بود

جان فدا| شاکری: حاج قاسم سردار نیروهای مقاومت بدون مرز بود